Conversieoptimalisatie (CRO)

De juiste data vertalen naar acties

Het liefst wil je dat elke euro die jij uitgeeft aan online marketing resulteert in meer omzet. Dit blijkt niet altijd het geval te zijn. Stel dat elke 100 websitebezoekers converteert naar één klant. Met onze kennis van, en tools voor conversieoptimalisatie, verhogen wij het aantal websitebezoekers dat converteert. Zo gaat elke euro die jij uitgeeft aan meer websitebezoekers, steeds meer opleveren. Dit heet conversieoptimalisatie.

Maak kennis met ons en onze CRO-specialist.

Wil jij een gratis conversieoptimalisatie-scan?

De tools en manieren die je kunt gebruiken om de conversie op jouw website te optimaliseren zijn eindeloos

Inzetten: kennis van gedrag

Met behulp van Google Analytics zijn we in staat het gedrag van de bezoekers op jouw website te analyseren. Deze gegevens kunnen we vervolgens gebruiken om verbetering aan te brengen op de website en in jouw online marketing strategie.

Eerste indruk van cruciaal belang

Of een bezoeker een offerte aanvraagt of product koopt, hangt af van de eerste indruk. Komt de website betrouwbaar over, is er duidelijk een actie-button, zijn er reviews. Dit en nog veel meer kenmerken van een website zijn zeer belangrijk.

Gebruiksgemak bezoeker

Na de goede eerste indruk gaat de bezoeker aan de slag op jouw website. Het is dan van groot belang om het de bezoeker zo gemakkelijk mogelijk te maken om de gewenste actie uit te voeren.

Gratis conversieoptimalisatie-scan aanvragen

Ben je benieuwd hoe jouw website converteert en wil je het aantal conversies verhogen? Vraag de gratis scan aan.

  • De persoonsgegevens worden opgeslagen in overeenstemming met de richtlijnen uiteengezet in onze privacyverklaring

Bekijk onze cases

  • Dit formulier vraagt om jouw persoonsgegevens zodat wij met jou kunnen communiceren. Jouw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Zie onze privacyverklaring om te zien hoe wij met jouw gegevens omgaan.

Kom met ons in contact

Bel ons direct

Email